Vaardigheden receptionist
Als medewerker die aan de receptie en/of telefooncentrale werkt, vervul je een op een strategisch punt een sleutelpositie.
Specificaties
Over de opleiding Vaardigheden receptionist
De eerste kennismaking van de klant met het bedrijf vindt meestal aan de receptie of telefoon plaats. De receptie is daarom een belangrijk onderdeel van het bedrijf. De receptie staat daarom meestal bij de ingang van een bedrijf of instelling. De medewerker die aan de receptie en/of telefooncentrale werkt, vervult op dit strategische punt een sleutelpositie en wordt meestal receptioniste of receptionist genoemd.
Dit ga je allemaal leren
- Werkzaamheden receptionisten
- Telefoneren
- Uiterlijke verzorging
- Documenteren
- Calamiteiten
- Verzorging ontvangstruimte
- Klachtenbehandeling
- Serviceverlening
- Gastvrouw/gastheer
- Veiligheid
Je wil graag je communicatieve vaardigheden als (toekomstig) receptionist ontwikkelen.
Gemiddeld 18 uur aan online studiemateriaal. Ter naslag krijg je bij deze cursus een boekje thuisgestuurd.
Deze cursus is €295. Na afronding ontvang je een certificaat van deelname. Wil je graag examen doen? Dat kan op locatie. Hiervoor betaal je €385 inclusief training en hulp op afstand via Microsoft Teams, telefonisch of per e-mail.