Vaardigheden Receptionist
Vaardigheden Receptionist
De eerste kennismaking van de klant met het bedrijf vindt meestal aan de receptie of telefoon plaats.De receptie is daarom een belangrijk onderdeel van het bedrijf. De receptie staat daarom meestal bij de ingang van een bedrijf of instelling.
De medewerker die aan de receptie en/of telefooncentrale werkt, vervult op dit strategische punt een sleutelpositie en wordt meestal receptioniste of receptionist genoemd.
Dagelijks starten
Deze training, onder begeleiding van een ervaren docent, start dagelijks bij GetCertified Opleidingen Arnhem. De data zijn in overleg te plannen.
Het Nieuwe Trainen
De training is ontwikkeld volgens het concept Het Nieuwe Trainen. Dit houdt in dat je als deelnemer de training volledig in je eigen tempo en volgens je eigen leerstijl kunt doorlopen. Je doet dit in ons trainingscentrum, onder begeleiding van een ervaren docent.
Je wordt een-op-een door de docent geholpen bij vragen, en je kunt altijd aan praktijkvraagstukken werken tijdens de training. Na de training krijg je een boek mee als naslagwerk.
Inhoud:
O.a.
Communicatie
Receptioniste als visitekaartje
Verzorging
Werkzaamheden als receptioniste
Telefoongesprek
Valkuilen
Documentatie
Calamiteiten
Klachtenbehandeling
BEL ONS vandaag NOG WE HELPEN JE GRAAG!
Complete cursus inclusief certificaat:
€ 385,-
Gemiddelde studieduur:
Gemiddeld 2 dagen of 4 dagdelen.
(Heeft u meer tijd nodig dan kunt u zonder extra kosten langer de trainingen volgen)
KLAAR OM TE STARTEN? SCHRIJF JE HIER ONDER DIRECT IN OF VRAAG MEER INFORMATIE AAN!
U kunt ons uiteraard ook even bellen op 026 355 48 28
VERHUUR COMPUTER LOKALEN
GETCERTIFIED OPLEIDINGEN
LIKE ONS!
GetCertified Score Powered by 1tot5.nl
OPENINGSTIJDEN MICROSOFT STUDIES
© Copyright – GetCertified | WebDesign by Maatwerk24 | Contact | Algemene Voorwaarden | Routebeschrijving GetCertified / Toetscentrum Arnhem